Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

en bra helg

Av smoothie - 27 februari 2010 22:53

Har inte direkt haft ork aatt skriva har inte mått så bra...

Har börjat jobba 50% vi får se hur det går har ju så ont hela tiden .. önskar bara att ja slapp ha ont  hela tiden det vore skönt man blir så mentalt trött...


katter är verkligen det bästa djuren våra knaskatter är så söta :) häromdan så låg pärlis på mitt bröst och mös sen så låg hon och klappade  mig på kinden med sin lilla tass :) det är kärlek det man blir så varm i hjärtat :) våran andra katt är oxå jätte mysig idag när man hade badat ett varmt och skönt bad så kommer hon springandes för hon ska gosa och komma upp i famnen sen låg hon på min mage och höll den varm för bebis :) bara älskar dom två knaskatterna :) ska lägga upp nån bild på dom .. 



Vi har mysr en massa i helgen hemma gjord pizza och tacos har det blivit för mat i helgen sen har vi bara legat i soffan o kollat på tv ikväll blev det melodifestivalen både ja o s tyckte att sibel skulle ha gått vidare den låten var iaf bra men men man kan ju inte alltid ha rätt.. 


Jag har tur som har en som tar hand om mig även om vi inte är tillsammans just nu så är man väl det ändå innerst inne han är den man verkligen vill leva mitt liv med, Han är en stjärna på mitt himlavalv och jag älskar han och det kommer ja alltid att göra. du är mitt allt vet inte hur ja skullle klara av det här annars, så ja hoppas att vi bestämmer oss att vi ska bli ett par igen men vi tar en dag i taget så det inte blir fel ännu en gång skynda långsamt.

Han är helt enkelt bäst.


Har skaffat en bebisräknare likdan som frugan uffelina :) tyckte den var så söt..


Vi har sett pyret nu så mysigt men det ska ja skriva mer om i morron :)


nej blir sängen för min del gonatt folket

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards