Alla inlägg under november 2013

Av smoothie - 30 november 2013 18:46

I morron är det första advent och har inte hittat alla saker än inga gardiner har jag fått
upp än. :-( blir ju inte bättre att man har så ont i magen orkar ju inte göra något när man har konstant ont snart blir det bad så kanske släpper lite iaf man får se här det inte släppt under helgen blir det vårdcentralen så dom får kolla upp . Dom på akuten hittade dom inge fel

Av smoothie - 29 november 2013 22:15

Igår natt så fick jag så ont i magen kändes som man var jätte hungrig. Då jag inte vill äta något på natten så hoppades jag på att det skulle släppa under natten. Båda barnen har vaknat i natt och man har legat och haft magont så inte mkt sömn blev det.
På morron så gjorde det så ont att jag grät, tänkte om ja äter något så kanske det släpper men det gjorde det inte. Försökte få tag på stoffe det var inte det lättaste men till slut så, han tyckte jag skulle ringa 1177 jag är inte den som gärna ringer eller åker till sjukhus. Men hade så ont skrutt var så duktig och hjälpte med frukosten :-). 1177 tyckte iaf att jag skulle åka till jouren så stoffe fick åka hem så ja kunde åka dit.
Dom tog urinprov och blodprov men allt såg bra ut eller hade lite förhöjd med vitablodkroppar men dom kunde inte säga varför jag fick så ont i magen. Vila och ta värktabletter. Ligger i sängen och försöker sova men har fortfarande jätte ont fast man har tagit värktabletter.

Av smoothie - 28 november 2013 21:59

Min syster fyllde 40den 27oktober och vi var och hälsade på och firade henne barnen tyckte det var roligt att hälsa på

Av smoothie - 28 november 2013 21:41

Nu sitter jag och läser om skelett, muskler och latin det går så där börjar bli trött och blandar ihop orden men någon gång ska det väl fastna :-)

Ovido - Quiz & Flashcards