Alla inlägg den 9 februari 2010

Av smoothie - 9 februari 2010 15:12

Har haft sånt sug på mockarutor så igår gjorde ja faktiskt en liten plåt med mocka rutor :) dom blev riktigt goda aå nu har man lite sånt i frysen, äter annars inte sånt med bullar o så..



Idag har jag varit hos läkaren för min mage fick göra ett urinprov hade lite mer vitablodkroppar så dom skulle skicka det på odling i fall att det skulle vara nån infektion, men det kan ju bli mera vita blodkroppar när man är gravid oxå.. men vi får se vad svaret blir..
Han skickade oxå en remiss för ul för lever, gallvägar och höger njure och pancreas som det heter så fint har ingen aning om vad just det e men känns ju bättre att det händer nått än att dom ska skriva ut saker som inte fungerar och så. Blev sjukskriven 2 veckor till heltid fixar ju inte äns att gå o jobba halvtid just nu, och ja måste tänka på mig o beben oxå så mig gör det inget att få vara hemma o vila o bara ta det lugnt.

Så ja hoppas att den remissen kommer snart till ul annars skulle vi ringa o skynda på dom eller åka in på akuten sa läkaren.


Men nu ska ja lägga mig ett varmt bad o ta det lugnt

Ovido - Quiz & Flashcards