Alla inlägg under mars 2015

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38

Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-).

Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch.
Träffade mina barn lite snabbt man saknar sina <3
Fick lite hjälp med mina mått.


Armar
Höger 34 cm
Vänster 32 cm
Lår högst upp
Höger 69
Vänster 68
Lår mitten av låret 56 cm båda
Mage 125 cm
Bröst 107 cm
Rumpa 119
Vad
Höger 40
Vänster 39
Vikt 86
Nästa gång som man mäter dig den 15 april

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-)

Av smoothie - 14 mars 2015 10:00

Ställde kl för att åka ner till gymmet idag fick det bli 45 min på crosstrainer och mage nu har man kommit hem och ätit frukost. Nu blir det dusch och lite små fix innan kvällsjobb.

Så ser man ut idag 14 mars har inte tagit mina mått då mitt måttband var borta men känner att man förlorat några cm iaf men mått kommer under helgen så får man utgå från det.

Av smoothie - 13 mars 2015 21:43

Nu har köpt grannens soffa blev helt annat rum, tar väl några dagar innan man vänjer sig.

Innan

Efter

Av smoothie - 8 mars 2015 20:56

Haft en toppen helg med bästa marre :-) åkte till henne i fredags parkerade bilen där hon bor så tänkte att ja kunde möta henne men mitt lokalsinne var inte det bästa så höll på att gå vilse gick runt lite och kände inte igen på vissa ställen så var ju bara att vända och snurra lite till :-) tillslut så hittade ja vägen där vi hade gått :-). Så gick mötte upp marre så gick vi till bolaget och köpte lite vin en bag in box :-) sen hem till henne laga mat snacka dricka vin och bara vara :-)
Lördan då tog vi en pw på 1,5 timme i blåst och kallt :-( men skönt ändå sen hem och dricka tv och kolla på film och tina upp oss :-).
Vi kollade på en film som heter The Woman det var den vidrigaste äckligaste och skummaste film ja någonsin sett den ser ja inte om igen. Sen blev det en annan film nu eller aldrig den var betydligt mkt bättre sen ringde en kompis som ja inte har träffat på 9 år så vi träffades och snacka lite mkt trevligt :-)
Sen blev film och vin igen då blev det skräckis med läskiga dockor och barn gillar inte det i filmer men vi orkade inte kolla klart.
Söndag äntligen härliga vår :-) 15 plusgrader och pw på över milen lite lunch i solen sen var det för mig att åka hem :-( helgen gick då så snabbt.
Mina <3 ville träffa mig allt för mina barn så åkte dit en stund kramades och pussades med dom :-) i morron får ja träffa dom igen :-)

Av smoothie - 5 mars 2015 17:13

Dagens lunch blev lax sallad och ett försök till broccolimos blev gott.
Så skönt att barnen äntligen kan leka lite mer nu så nu går det åt rätt håll iaf och mini är inte lika varm så hoppas att denna pencillinkur funkar nu.
Snart åka och hämta lite paket :-)

Av smoothie - 3 mars 2015 10:45

I morse var vi på vc med barnen passade på att dom fick kolla N oxå.
Domen blev fortfarande öroninflammation för H och ny pencillinkur i 10 dagar och molipect i 5 dagar.
Dubbelsidig öroninflammation för N pencillinkur i 5dagar.
Så nu myser vi i soffan

Av smoothie - 2 mars 2015 23:24

Bhar haft feber i två veckor nu med influensa och öroninflammation hon ätit penicillin i en vecka nu och fortfarande feber som går upp och ner, igår söndag då hade hon 39,7 igen och sista dagen med penicillin sen Gick den ner till 37.7 sen vilade hon och den gick upp igen till 39,7. Sen gick den ner igen Så hon låg på 37,8. Jag ringde till 1177 på dan, och dom tyckte att hon behövde en ny bedömning för hon borde inte ha feber när hon har ätit penicillin så vi skulle ringa vc och försöka få en tid inom ett dygn, så vi fick en tid 7.45 i morron och blir hon sämre så skulle vi åka in med henne.

Sen började skrutt att frysa och ont i kroppen så låg hon på 39 i feber :-( så vaknade hon på kvällen att hon hade så ont i huvudet och i kroppen så hon orkade inte klättra ner för sängen :-( gör så ont i mamma <3 och veta att dom är sjuka och så är dom inte hos mig ja vill ju ha koll på hur dom mår vill vara nära dom men vet ju att deras pappa finns där och gör vad han kan för dom. Har sagt att blir det sämre med dom så kommer ja på en gång. Man är ju orolig för sina barn :-(.
Vi går in i 3 veckan nu med feber och sånt det är ju inte normalt :-( det räcker nu, nu vill jag att mina barn ska bli friska

Ovido - Quiz & Flashcards