Alla inlägg under december 2011

Av smoothie - 12 december 2011 02:20

Nu har man varit sjuk i en vecka börjar bli väldigt jobbigt kan ja säga har haft ont i halsen och täppt så man har haft svårt att sova . var hos läkaren i lördags för då hade ja hostat hela natten så man hade inte fått mkt sömn så var man helt slut . hon kollade i halsen, stack mig i fingret och grävde mig i halsen men det var virus jag hade så då är det bara att vänta ut.

Drygt som bara den just nu skulle ja hellre att det var bakterie i stället så man kunde få pencillin,så man kanske kunde känna sig som en människa igen.


jag hostar hela tiden inget hjälper så det kommer bli en natt utan sömn igen och det blir man inte frisk på håller på galen för jag är så trött så kan man inte sova .


Nu vill ja verkligen inte vara sjuk längre  kl är redan halv tre har hostat i flera timmar blir fan inte bättre

det är här suger

Ovido - Quiz & Flashcards