Alla inlägg den 8 februari 2010

Av smoothie - 8 februari 2010 11:26

Igår söndag så skulle vi åka o handla lite kläder ( dock inte till mig) och på willys för mat behöver man ju alltid :)

gick runt i köpcentret o sambon ( vi är ju fortfarnade sambos även om vi inte e tillsammans) ja klarade inte av  att gå så fort så det blev mkt vila käka frukt stanna och fika för det är jobbigt att gå nånstans när man har ont i magen och inget hjälper.. Han kom hem med 5 påsar kläder o skor lite ovanligt ja hade inte en enda påse ..
Men iaf när vi skulle gå  in på willys så fick ja mer magont tog en frukt från den där tunnan för alla barnen men det hjälpte inte tårarna började rinna för det gjorde så ont och vi såg ett vilorum precis innan vi gick in. Så vi och kollade om man kunde använda det för ja fixade verkligen inte att gå runt, Så fick ligga mig där i tältsängen medans sambon var inne o handlade låg där typ en timme kändes ju lite bättre i magen efter det.

Det var ju tur att det fanns ett vilorum.
Kommer hem tar mig sup med gaviscon som ska tydligen lägga sig som ett lock i magen för magont, hjälpte väl ytterst lite och man håller verkligen på att spy nästan så det vänder direkt det är inte så skoj att ta nått sånt heller om det känns varje gång att man ska få upp det igen, smakar inte gott heller.

Så man blir ju lite orolig hur ska ja fixa att köra bil till det nya stället om ja inte fixar att gå 5 min inne på willys.

Nu väntar jag att vårdcentralen ska ringa upp så ja kan få en tid för att träffa en läkare iaf om ja ska bli mer sjukskriven orkar ju knappt jobba 50% heller och jag är sån gärna vill jobba hatar att ringa mig sjuk eller så, Det är fruktansvärt jobbigt att gå o ha ont i magen, Man ska inte behöva må så här..



Idag var ja på ett sånt där freja samtal hade missuppfattat min barnmorska för på henne lät som man skulle få göra kub ul men det var ju  bara information sen får man boka den tiden själv, ska få en remiss för att dom ska ta blodprov så dom kan skicka in tills man ska göra kub-testet. Kom försent till den här träffen för ja var tvungen att skrapa på insidan av vindrutan man ska inte behöva skrapa på insidan o vad det satt fast hårt även om bilen och fläkten stod på i fullblås så fick man knappt bort det. jobbigt som fan o kallt ...

Ovido - Quiz & Flashcards