Alla inlägg under december 2013

Av smoothie - 27 december 2013 23:23

Äntligen är det snart lördag och mina älsklingar kommer hem ska bli så mysigt att få krama om dom pussa på dom :-)
Visst har det varit ganska skönt oxå men väldigt tomt utan dom. Synd att man har jobbat så mkt och man har varit helt slut sovit dåligt vaknat flera ggr per natt, Man har knappt orkat kliva ur sängen men man har ju varit tvungen för man ska jobba men i helgen är jag ledig :-) ska bara mysa med mina finaste :-)

Av smoothie - 26 december 2013 17:28

Rensar i barnens böcker dom har så många och så läser man inte alla dom har sina favoriter. Då kan man lika gärna ha en påse i förrådet så får man byta lite då och då.

Just nu går det bara två låtar här hemma det är takida until You're Gone och takida summer's gone

Av smoothie - 24 december 2013 22:22

Saknar mina barn så mkt det går ju an när man jobbar och sånt men när man få se dom över Skype så är det så svårt att hålla tillbaka tårarna mini kunde säga god jul jätte bra. nu får dom komma hem snart.

Julbordet i kyrkan var där och hjälpte till känns bra att man har bidragit med något :-)

Av smoothie - 24 december 2013 10:23

Usch är så trött hur ska orka jobba somnade runt 3vaknade igen vid 5somnade
om vaknade igen runt 8 somnade om vaknade innan tio. Nu försöker jag ta mig tis ur sängen, ska ju jobba i kväll men först ska
jag hjälpa till i kyrkan med deras julbord. Sen åka och jobba får se om jag orkar gå på midnattsmässan oxå.
Nej pallra sig upp och äta frukost fixa matlåda

Av smoothie - 24 december 2013 01:09

God jul till er alla :-)

Av smoothie - 24 december 2013 00:21

Usch har så ont i magen :-( varför ska det bli sånt tjafs där alla blir arga, när man försöker förklara en sak så blir det bara så fel och man försöker prata men nej då sätter man dövörat till så man blir ännu mera arg så skriker man åt personen detta gäller inte barn nu är det en vuxen. Men personen vägrar lyssna man blir så arg och ledsen och nu mår man skit för det.

Försöka sova

Av smoothie - 22 december 2013 20:27

I morse åkte min familj till Halmstad :-( själv är man hemma ensam för man ska jobba hela julen.
Så idag har man haft fullt upp har rensat i barnens leksaker blev en påse som jag ska skänka bort plus deras kök dom ska få ett annat, hållt på hela dan och kvällen med en paus att åka fira Lilla söta A som fyller 1år i morron. Sen skulle det komma några och hämta leksakerna men ingen som har dykt upp än.
Men det börjar arta sig här hemma :-)
Men saknar mina älsklingar så tomt här

Deras lekhörna är tom för tillfället

Av smoothie - 21 december 2013 00:35

Idag har vi firat julafton här hemma för på söndag åker mina <3 till Halmstad och ska fira jul, själv ska jag jobba hela julen. Så vi dukade ett litet julbord med hemmagjorda köttbullar , lax, prinskorv, potatis, hemmagjord rödbetssallad, ägg och sill. Gott även om mini inte är så förtjust i sån mat, men skrutt hon tyckte om sillen.
Efter maten skulle tomten komma och lämna lite paket till oss. Men han hade lite bråttom till andra så han lämnade paketen utanför men han hälsade att dom ses på julafton :-)

Tomten hade lämnat paket

Första paketet :-) skulle ringa direkt :-)

Rosa gitarr

Sångstund

Min julklapp till mig själv

Min julklapp från stoffe

Hemmagjorda presentkort lite snabbt gjort :-)

Så nu kan ja bli snygg i håret och få en ny riktigt bra bh :-)

Ovido - Quiz & Flashcards