Alla inlägg under juni 2013

Av smoothie - 23 juni 2013 23:18

Idag har vi varit inne i på Marieberg fixat lite saker för älsklingen ska åka till Spanien i morron. Så han behövde fixa lite saker skrutt fick vara hos moster en stund . Mini hon fick följa med oss men tyckte inte var jätte kul alla gånger .
Passade på att storhandla så slipper jag det själv med båda barnen.

Sen efter det åkte vi till Elin och Emil för fira Elin som fyllde år där vi god mat och fika och det tackar vi för jätte trevligt som alltid.

Barnen ville inte somna som dom ska bara för man ville att dom skulle somna men det är väl för stoffe ska åka till Spanien.

Nu ligger i sängen skrutt ligger brevid mig rotar gott

Av smoothie - 21 juni 2013 23:28

Vi åkte till wedevåg och firade där med min syster och familj . Det var helt okej där . Förutom att skrutt ramlade ner i ett hål i marken och försvann. Hålet var jätte djupt så många tankar dyker upp när man ser sitt barn försvinna under marken tur att hon ramlade på den första avsatsen och inte längre ner . Så stoffe kunde få upp henne snabbt. Man var så rädd mitt älskade barn vill inte att det ska hända nått.
Dom visste om att det fanns ett hål dom sa att dom hade fyllt igen men det hade rasat igen. Men satt upp något som visar att det är ett hål rakt ner i marken.
Nu gick det bra men det kunde ha blivit värre det massor med barn där någon annan kunde oxå ha ramlat ner hemska tanke :-(. Nästa år skulle dom
fixa så man ser hålet.

Sen åkte vi till Ola och Malin och grilla med Emil och Elin alltid lika trevligt men barnen var ganska trötta och höll på. Så jag och barnen åkte hem tidigare stoffe fick vara kvar en stund till . Nu har man bäddat ner sig och ska sova vet inte hur mkt sömn man får i natt. Mini har vaknat flera ggr per natt och vaknat jätte tidigt .

Av smoothie - 19 juni 2013 21:20

Saknar en viss person. Det är så tråkigt att tappa kontakten med en som man själv alltid har tyckt att den personen har varit en av dom närmaste vännerna.
Vi kunde prata flera ggr om dan vi ringde varandra när man hade problem. Vi kunde träffas flera ggr vi har barn i ungefär i samma åldrar och dom leker så bra ihop. Man vet inte om man har gjort nått eller om man bara glidit isär . Jag vet att man glider isär från folk man vet inte riktigt hur man ska vara när man pratar för det blir så korta svar man försöker vara som man alltid varit. Men det blir fel det med.
Men men sånt är livet men det är väldigt tråkigt och jag saknar den här personen.

Av smoothie - 17 juni 2013 00:13

Idag har jag varit och masserat två st :-) man var ju lite nervös har bara masserat stoffe senaste tiden inte han emot :-) men träna träna för mitt mål är att ja ska klara av att bli massör.

Så håll tummarna att ja fixar det :-)

Av smoothie - 17 juni 2013 00:09

Den 7/8 åker vi till Furuvik ska bli kul när jag vara var jag jätte liten.
Vi ska dit med Kim och hennes familj :-)
Stoffe har aldrig varit där så en sak är bokad iaf vi har inte hunnit att sätta oss ner och diskutera. Men vi ska försöka planera lite olika mål och så :-)

Av smoothie - 12 juni 2013 23:32

Barnen somnade i tid ikväll så jag kunde passa på att åka och träna på gymmet:-)
Riktigt skönt :-) det är så skönt att det inte är mkt folk på kvällarna.
Körde crosstrainern 35 min brände 401cl det tyckte jag var bra :-) sen körde jag mage och rygg

Av smoothie - 8 juni 2013 11:14

Det har gått en månad sen jai vägde och mätte mig.
maj
Biceps 34
Mage 120
Tuttar 111
Rumpa 116
Hals 35
Lår 67
Vikt 80,3

Juni
Biceps 34
Mage 120
Tuttar 111
Rumpa 111
Hals 34,5
Vikt 77.7

Har inte hänt jätte mkt men lite grann2,6kg är alltid nått har bara gått på pw men det går åt rätt håll

Ovido - Quiz & Flashcards