Alla inlägg under oktober 2013

Av smoothie - 24 oktober 2013 17:17

Så många tankar blir så ledsen vet ingenting längre, hur ska det gå

Av smoothie - 22 oktober 2013 21:08

Passade på att köpa extra overaller till mina
äälsklingar då dom kostade 170 kr st skulle ja kostat runt 300 kr

Av smoothie - 20 oktober 2013 22:22

Bilderna får tala för sig själv visst nu är det många bilder på mat.
I fredags åkte jag och S in till Örebro för bo på hotell första gången utan barnen på 3 år.Vi bodde på Scandic Grand det var helt okej vi skulle bo där igen fast i kanske i ett större rum. Vi kom in ganska sent vi checkade in gjorde oss ordning för att gå ut och käka och vi gick till Hellas vi har ätit föRut så vi visste att maten var bra.
Det blev 3rätters förrätt blev det tzatziki med bröd och S åt calamari friterade bläckfiskringar och sås. Varmrätt blev det kyckling filé klyftpotatis sallad fyra olika såser och S tog kycklingspett och köttfärsspett med klyftpotatis, till efterrätt blev det chokladtryffelbakelse och vaniljglass med chokladsås. Sen efter vi hade käkat så hade vi egentligen tänkt gått på bio men vi hann inte det så vi gick lite på stan innan vi gick tillbaka till hotellet.
Hade dock huvudvärk hela natten och vaknade med migrän vid 7.30 så fick ligga i sängen en stund till innan vi kunde gå och käka frukost. Det var lite synd att man fick det:-( efter frukosten så gick vi runt på hotellet och kolla vi upptäckte att dom hade jacuzzi och bastu men vi hade inte fått med oss badkläder så vi kunde inte bada. Men nästa gång man bor där så får man packa ner badkläder. Men det hotellet kan jag rekommendera. Sen blev det tur på stan innan det var dags att åka hem.
Kvällen avslutades hemma hos Ola och Malin mkt trevligt :-)

Av smoothie - 15 oktober 2013 12:08

Idag är vi lediga så skönt började dagen med att åka ta en hepatit spruta inte det roligaste men ett måste sen kollade vi på ankor, hämtade tapetprover sen till dagis på uppföljningsamtal, fika på stan:-) nu är vi hemma och ska äta lunch och vila sen blir det mys och läsa böcker och gå ut och leka :-)

Av smoothie - 14 oktober 2013 22:22

Det är så drygt att behöva vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så man får häng upp tvätten så man får gå och lägga sig. i morron är jag och barnen lediga :-) då ska jag ta hepatit spruta sen uppföljningssamtal på dagis för mini :-) men ska jag nog ta mina älsklingar på en fika på stan :-)

Av smoothie - 14 oktober 2013 09:54

Nu vill jag ha fredag för då blir det hotell övernattning :-) utan barn Första gången på
3 år. Då blir det ut och käka bio och lite sånt
mys :-) och hotellfrukost gott gott :-) ska bli skönt

Av smoothie - 12 oktober 2013 21:00

Mammas lilla <3 var bara tvungen att testa bilen :-)

Av smoothie - 11 oktober 2013 23:05

Ligger i sängen och försöker varva ner efter ett kvällspass i morron blir det jobb igen full
rulle,
Fick min skiss idag för min tatuering visade den för S och han gillade den inte han tyckte jag skulle kolla med dom som har gjort mina andra tatueringar, så nu blev jag osäker nu vet jag inte alls :-(
Så ser skissen ut

Skapa flashcards