Alla inlägg under februari 2015

Av smoothie - 26 februari 2015 23:13

Skönt när man kan hjälpas åt så deras pappa kom över så ja kunde åka ner och träna så det fick bli 55 min på crosstrainer och 10 min mage, i morgon är det egentligen pappa helg för barnen men då han behövde jobba extra på lördan så får han vara här med barnen medans ja jobbar kväll så får dom sova här så möter han mig på lördag utanför mitt jobb så åker dom till honom. Så kommer dom till mig på tisdag igen.

Av smoothie - 26 februari 2015 13:44

Vi har bakat lite idag

Av smoothie - 26 februari 2015 10:15

Denna dag känns som man har blivit överkörd över en buss eller nått är så trött och sliten i knopp och kropp, men idag blir det bak med mina <3

Av smoothie - 25 februari 2015 20:45

Fick en kram av dig igår ja lät dig krama mig den varm och härlig. Man kände bara hur man har saknat dina kramar och man kände att man aldrig ville släppa dig igen i din famn känner ja mig trygg . Man ville att kramen aldrig skulle ta slut. Du är för mig min stora kärlek och jag saknar dig

Av smoothie - 23 februari 2015 11:33

Lite datum att se fram emot :-)
6-8 mars åker ja till en kompis och har mys helg :-)
28-29 mars är det kryssning med bästa brudarna
18 april ska ja gå på stiftelsen i örebro :-)
30 april åker jag och en kompis till Turkiet en vecka fast känns lite konstigt att flyga utan den man alltid har rest med, men det blir bra det.

Av smoothie - 22 februari 2015 23:50

Nu har mini varit sjuka veckan och inte blivit bättre :( Inatt har hon vaknat flera ggr och piper varit ledsen så fick hon Alvedon så kunde sova lite inte för det hjälpte så mkt. Och idag har hon varit helt färdig och hade 38,2 i morse kunde äta frukost och dricka sen ville hon bara ligga i soffan. Sen under dan gick febern upp och hon kändes sämre så ringde 1177 och dom tyckte att vi skulle åka in till barnakuten igen. Det var bara ringa deras pappa så han kunde komma hit och ta skrutt. Vi åkte in ja och mini Först fick vi vänta en halvtimme på att äns komma in till väntrummet och mini låg utslagen i famnen, då fick man först sitta och vänta vid dörren innan man fick komma in efter det blev det riktiga väntrummet. Fick träffa samma läkare som i torsdags och hon kände igen oss tog lite prover och virus i kroppen Kollade örat men kunde inte se så ögonläkaren fick komma och kolla eller han kom och hämtade oss så fick vi gå till öronavdelning och han sa att det var öroninflammation så han fixa lite penicillin. Vi tackade och tänkte det gick ju ganska snabbt sen skulle ja och mini hämta hennes medicin. Åkte till apoteket fick hjälp och hon som tog emot mig ville dubbelkolla med läkaren om styrkan vad hon skulle ha så vi fick sätta oss ner och vänta, fick vänta lite till över en timme fick vi vänta innan det var dubbelkollat och allt var klart dom ringde flera ggr till läkaren som var tvungen att skriva om receptet. Det är ju bra att dom vill dubbelkolla så allt stämmer lite drygt att det skulle ta så lång tid bara.
Jag förstår att mini inte har varit piggelin om hon både åkt på influensan och öroninflammation mamma hjärta men nu ska du väl bli frisk.

Av smoothie - 22 februari 2015 10:01

Vi fortsätter med feber på minsta :-( hon både äter och dricker men fortfarande väldigt kinkig och ingen ork . Bli frisk nu hjärtat mitt.

Ovido - Quiz & Flashcards