Alla inlägg under januari 2010

Av smoothie - 28 januari 2010 13:30

Blir så ledsen på allt :(

Jag tar tydligen inge ansvar för ja hade inte gett  katterna blöt mat innan sambon kom hem, dom har alltid torrfoder och vatten hela tiden, Men då får man höra att ja tar inte ansvar för o att ja måste ge dom mat, men han då han gör aldrig rent kattlådan och han vet att ja ska egentligen inte göra rent kattlådan nu när man e gravid man ska vara försiktig med för det e inte bra för bebis. Så sa han tänk om barnets mat är slut ska den inte få nån mat, så han menar att jag inte kommer ta hand om det lilla pyret  blir så ledsen han får mig att må att ja är en dålig människa, ja missköter inte katterna dom har alltid mat och vatten och rent i kattlådan men dom hade inte fått nån blöt mat innan han kom hem, ja gör allt för dom och skulle göra allt för min bebis oxå det är inte rättvisst ja får skit...


Funderar starkt på om man ska försöka hitta sig nån annanstans att bo utan honom , Jag älskar honom av hela mitt hjärta det gör ja o det kommer ja alltid göra. Men jag orkar inte längre , man kanske hittar tillbaka till varandra sen men just nu känns det så fel gråter hela tiden

Av smoothie - 27 januari 2010 20:06

Gråter mer eller mindre hela tiden och det e inte baraför man e gravid.
Man får så mkt skit hela tiden man ska inte behöva må dåligt o vara lessen hela tiden fixar inte mer, jag är ingen dålig människa ...


vart e kärleken inte här den finns inte längre tyvärr


tårarna rinner nerför mina kinder


blir sängen tidigt ikväll stänga in mig i sovrummet och bara försvinna från den världen ett tag.

Av smoothie - 27 januari 2010 10:10

Nu har man varit hos läkaren blivit undersökt, tyvärr var det en läkare som jag verkligen inte tycker om har haft henne förut och hon fick mig att börja gråta förut, så ska j u inte läkare vara att man börjar gråta. Tycker inte om henne iaf.

Jag har haft såna magsmärtor i två veckor gråter varje kväll för det gör så ont och magkatarr tabletterna har inte funkat så jag slutade med dom.
Läkaren frågade inte om ja hade sura uppstötningar eller nått sånt hon antog att det var det jag hade, men jag tror inte riktigt på det dom på jobbet tror att det kan vara gallsten för dom hade ungefär samma smärtor när dom var gravida, sa att hon får ta sånt test för gallsten och så... så får höra vad dom säger när proverna kommer.

Blev iaf sjukskriven och nu var ja ju tvungen att berätta för chefen att jag är gravid för det står ju på pappret . Så fick nån lösning föra sura uppstötningar som man skulle testa funkar inte det då kommer ja gå till en annan läkare för så ont som jag har haft nu i ett tag ska man inte ha det är inte normalt o min sambo kan ju intyga hur jag mår. Har knappt kunnat röra mig från ena stället till det andra för det har gjort så ont. Men vi får se iaf hur det blir nu blir det mkit vila och så det kanske det kroppen behöver just nu speciellt nu när man ska börja på ett annat ställe,

Det enda positiva var att hon gjorde gynundersökning och kollade så det inte är nån blödning eller på väg att bli blödning, hon kände oxå livmodern om det hade vuxit som det ska och det hade det :) allt sånt såg bra ut så det var ju skönt att höra, och att det fanns ju nått där :)


Nej nu ska ja vila en stund

Av smoothie - 25 januari 2010 21:03

Har precis kommit hem från minneslunden vi har varit och tänt ljus för våran lilla ängel du finns i våra hjärtan.

Du skulle ha blivit 1 år idag du finns i våra tankar och hjärtan vi saknar dig så vi kommer alltid älska dig..


Grattis på din 1årsdag många pussar och kramar från mamma o pappa

Av smoothie - 25 januari 2010 13:56

Haft en helvetes vecka som har varit haft så ont i magen inget har funkat, har legat i sängen stort sett hela veckan spydde oxå på fredan , hatar verkligen att spy det är det värsta som finns usch, man känner sig så liten när man gör det..


Har fått en tid till läkaren på onsda för min mage hoppas dom kan  komma på vad det är för fel..


Har oxå varit och pratat med kbt teraput oxå idag och det kändes väl okejså nu får vi se om hon kan hjälpa mig med sömn och allt annat. Är lite piggare idag iaf det e ju skönt tanke på att jaghar varit en zombi hela veckan, men man är ju fortfarande helt slut i kroppen, det är så mkt kaka på kaka just nu.


Sen ringde min chef eller ja hon som ska ta över min gamla chefs arbetsuppgifter, hon kom ju inte med något rolig nyhet :( hon jag har snart gått för över 1 år nu ska tydligen komma tillbaka fast hon inte funkar med arbetsgruppen, då är det jag som ryker tyvärr och jag får börja på ett annat ställe från den 1 februari. Känns ju lite surt dom på näsis vet hur allt ligger till med att man e gravid och min kroniska huvudvärk och sömnproblem o allt sånt, trivs ju så himla bra där så måste man lära känna nya arbetskompisar nya brukare nya rutiner usch, jag som mår ganska dåligt just nu är det inte ultimata att man måste bli flyttad men har ju inget val tyvärr tackar ja nej då blir ja med min plats i kommunen och jag är ju inlasad på 100 % så det är bara gilla läget. måste man ju snart berätta att man e gravid, på näsis där har man haft ganska mkt frihet nu kommer det inte bli så .

Det är mkt att smälta in just nu :( känns surt iaf

Av smoothie - 22 januari 2010 10:05

Idag skulle jag till läkaren i denna värdelösa stad, vi kommer dit strax efter halv nio hade tid halv, 10 min till innan man blir incheckad. Hon  i reciptionen säger att vi ska gå till väntsal c vi knatar dit upp och sätter oss, så kommer det några som skulle dit kl 9 så dom fick gå in före oss, kl bli 9.20 och vi har fortfarande inte fått kommit in hallå man ska inte behöva sitta och vänta i nästan en timme. Så vi gick ner och kollade vad det var som hade hänt då säger dom att ja kommer få en ny tid för det hade blivit nått fel, och så säger hon att hon har kollat efter oss men i vilken väntsal var hon i och kollade inte där vi satt, så sa hon oxå att läkaren hade varit ute och frågat efter mig flera gånger, eller hur att han gjorde tror dom att vi sitter i väntrummet för skoj skull och att vi tycker om att missa några timmar av jobbet, värdelösa männsikor som inte kan sitt jobb. Så tyckte hon att det var ju bådas fel att blev så här, hallår hur kan det vara vårat fel oxåvi kom ju dit och hon tar sån lång tid på sig..Nej det kan dom glömma

120 kr fattigare och ingen träff av läkaren dom kan glömma att ja tänker ta en ny tid jag ska ha tillbaka mina pengar sen får man söka sig till privatläkare i stället,


Blir så trött och arg

Av smoothie - 21 januari 2010 20:43

idag har man varit på inskrivning hos barnmorskan fick en tid idag iaf skönt det :)
Så nu har man fått tid för kub ul :) 8 februari  ska ja dit ska bli spännande


Det har varit en väldigt lång dag idag men mkt jobbiga känslor och så.


Så nu blir det sängen tror ja är helt slut

Av smoothie - 20 januari 2010 19:08

usch och fy är så trött har ingen ork har ingen kraft , så har man åkt på en förkylning oxå, så man blir ju ännu tröttare.


I morron skulle det vara inskrivning men dom ringde och avboka min tid för någon barnborska var sjuk, så då får ja ringa och boka om en tid jätte kul vill ju bli inskriven förra gången blev ja inskriven nästan direkt . Så får väl se när ja får en tid nu då..




Nej snart ska vi äta och jag ska gå o lägga mig orkar inte

Ovido - Quiz & Flashcards