Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

krångel och åter krångel

Av smoothie - 25 februari 2010 21:03

Dom senaste dagarna har verkligen gått mot oss inget har fungerat som det ska . Vi båda är så mentalt trötta och inte har nån ork till nått , man träffar olika läkare hela tiden och får olika svar.

Saker går sönder våran router har gått sönder så nu nätkabeln i  ena datorn så får man surfa trådlöst på min, tur att man kan göra så..
Min lön är verkligen inte det bästa har ju varit sjukskriven ett bra tag nu och jag vet inte om ja kommer få några pengar från försäkringskassan det får se, dom har ju blivit så sten hårda om man ska få pengar eller inte. Sen är ja sjukskriven 50% till den 21 mars det e väl skönt på sitt sätt är ju inte hundra än, ja var ju inte mentalt förberädd att börja jobba hade velat haft några dagar till för att bli mentalt förberädd för att börja om på det nya jobbet.

Sen måste ja försöka få tag på min läkare för ja har ju inge papper på att ja var sjuk i måndas med så typ allt krånglar.


Vi har iaf en ny bil en mörk blå metalic passat kombi 03 känns skönt att ha en stabil bil iaf :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards