Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

konstverk på insidan av vindrutan :)

Av smoothie - 15 februari 2010 14:53

        


 Så kan det gå när det har varit lite varmare o sen bli kallt igen blev lite coolt :) det är på insdan av vindrutan :) skrapade rutan och så dök det här upp :)

 
 
Anna

Anna

15 februari 2010 18:01

så jäkla snyggt :D
nästan tatueringsmotiv ju ;P

http://uffelina.blogg.se

 
Jenna

Jenna

16 februari 2010 15:18

Ja absolut jätteroligt !
Speciellt eftersom vi umgås så mycket också. Blir bra det här :) Hur går det för dig med allt då?

http://www.gumsalumsa.blogg.se

 
Jenna

Jenna

16 februari 2010 15:56

Å va roligt :) Ska hålla tummar och tår för dig då !
Vi har 16 lååånga dagar kvar. Frustrerad på att vänta men vad gör man

http://www.gumsalumsa.blogg.se

 
Jenna

Jenna

21 februari 2010 15:59

Ja men absolut :) Man får ju passa på att mysa såhär på tu man hand så länge det går.
För sen blir det ju mysa på ett annat sätt :)

Men va kul, det gör du rätt i. Glöm inte fetaosten och någon sås (vi körde kebabsås) annars kan de bli väldigt torrt ;)

http://www.gumsalumsa.blogg.se

 
anouk-gravid

anouk-gravid

2 mars 2010 15:42

åh vad häftigt!:D Vad fint du fått här inne btw. Ett tag senj ag var här nu faktiskt.

http://anouk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards