Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

man skulle behöva klona sig ibland

Av smoothie - 20 maj 2010 16:12

Varför ska allting gå samtidigt för förstår inte det

Föräldrar gruppen går på tisdagar eller dom är tisdagar, 15.30-17.00 jätte dum tid för oftast jobbar man då, plus att livslust och självkänsla går samtidigt precis samma tid,
Jag tycker att det är viktigt att gå på föräldrargruppen, visst är den andra oxå viktig att gå på och S tycker det är mer viktigt att ja går på livslust och självkänsla kursen, Visst kan S gå på fg men han hinner oftast inte dit i tid då missar han halva tiden iaf han har ju 50 min att ta sig hem från jobbet och han brukar ha svårt att åka tidigare än vad han brukar göra,
Ibland skulle man behöva klona sig , på fg där får man ju veta väldigt mkt plus att man har lite tid att lära känna folk som oxå ska ha barn så man kanske kan börja umgås med när man inte känner så mkt folk.


Det e svårt vad man ska göra , vad skulle du göra i den sitsen?

 
 
Jenna

Jenna

20 maj 2010 20:57

Du tänkte på de med huvudvärken, BM sa till mig att jag skulle höra av mig till henne om jag började få mycket huvudvärk för att det kan vara ett tecken på havandeskapsförgiftning? Har du kollat de med bm?

De där med föräldragrupp, förstår inte varför dom väljer såna sjuka tider! Bm har lagt våra på tis och torsdagar, kl 14-16 (!!!!??!!) Tror dom liksom att man ska ta ledigt från jobbet och så då? Förlorar man ju pengar på menar jag!
Så gubben kan inte följa med på föräldragruppen alls och jag tror jag skiter i det helt också av ren protest!

http://www.gumsalumsa.blogg.se

 
Anna

Anna

21 maj 2010 14:12

Men han får ju lov att gå tidigare från jobbet om ni ska gå på kursen..
Det har han rätt att göra, tror inte ens man ska bli av med pengar när man gör det faktiskt.
Att dom lägger den på konstiga tider, är ju för att det är dom tiderna som BM jobbar ;)
Jag har 3 tisdagar i rad 14.30-16

Tycker nog vi ska va glada som en FÅR en träff - vissa ställen verkar ju lägga ner det under sommaren.

http://livetmedpyret.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Smootihes


Ovido - Quiz & Flashcards