Alla inlägg den 6 maj 2010

Av smoothie - 6 maj 2010 23:00

Igår var vi och handlade lite nya kläder till två av brukarna det var aktivitisvecka för dom, då blev det lite shopping.
Skulle oxå bara vilja och plocka allt som snyggt ut och shoppas loss .
Vi åkte från boendet runt tio och färdtjänst gubben han var mysko högsta värmen man höll på att smälla av så varmt var det, så frågade man lite snällt om han kunde sänka värmen men nej då lyssnar man inte på vad man säger, kommer fram till köpcentret 10.40 ungefär sen gick vi runt i typ alla affärer käka lunch gick i lite fler affärer färdtjänsten skulle ju hämta oss kl 15 så gå runt med en rullstol i fyra timmar kändes i kroppen. Men så mkt fint dom fick iaf, så mkt man själv ville ha..


Men shopping får vänta lite för min del.


Sen efter jobbet så plockade S upp mig för han skulle köra en arbetskompis till willys, och jag gick in på ikea för vi behövde ny tvättkorg och lite smått och gott så ja gick runt där, trött huvudvärk, och ont i kroppen så man var ju inte så glad heller, sen måste vi ju köra hem hans arbetskompis och det tar ju bara 50 min extra innan man kommer hem, och han betalde inte bensin det tycker jag att man ska göra när man ställer upp kör han in och hem,

Kom hem runt 20.45 eller nått sånt då var ja helt slut, så vaknade man i morse att man knappt kunde gå för man hade så ont överallt men det var att pallra sig upp lägga sig i ett bad och åka till jobbet för att jobba kväll men det gick bra man hade lite ont här och där...


Och nu är det helg för min del ledig fre-sönda ska bli så skönt

Ovido - Quiz & Flashcards