Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

fixa o dona lite grann

Av smoothie - 5 augusti 2010 12:09

S han börjar bli lite stressad över att man inte har packat färdigt bb- väskan än :) han tänker iaf man inte hinner så står vi där utan bb-väska och sånt :) han är för söt, det börjar slå in i hans skalle att snart är det verkligen dags, snart har vi våran lilla knodd som vi har väntat på så länge..
Visst kan ju inte påstå att ja har haft jätte jobbigt under min graviditiet haft lite ont i magen ibland men annars inge speciellt, svårt att sova hade ja redan innan ja blev gravid så det är ju inge nytt för min del, och min huvudvärk den har ja dagligen har ju kronisk huvudvärk, fast ja har haft mindre jobbig huvudvärk :) och det är ju ganska skönt. Ja kan fortfarande ligga på mage inte för att ja ligger helt på mage har en kudde under, lite jobbigt om man ligger på rygg då är det svårare att ta sig upp men det går efter ett tag :) ryggen värker ju lite då och då men det är ju inte så konstigt blir ju tungt med en stor mage.

Vill ha september nu så vi äntligen få se det lilla livet. :)

Vi längtar efter dig :)



Idag är det ganska grått ute har varit det i flera dagar men så länge det inte öser ner så är det bra :)

Ska städa och fixa i vardagsrummet idag vi ska ju måla om på lörda ska bli nice med lite förändring :) vill ju göra det innan den lille kommer ska fota och lägga upp före och efter bilder sen :)


 
 
Jenna

Jenna

5 augusti 2010 15:22

Visst är det bra :D Helt underbart att man kan missa en månad också ungefär, och ändå inte ha missat någonting egentligen när man börjar titta igen.. haha..

Mjoo jag känner mig lite duktig :P Hoppas fasiken hon vill ut snart, jag är less!

http://www.gumsalumsa.blogg.se

 
Lina

Lina

5 augusti 2010 20:18

Jag har faktiskt haft en drömgraviditet hittills tror jag.. inga jobbiga krämpor förrutom lite småsaker som trötthet, kissnödig m.m Men jag har i stort sätt kunnat leva på som vanligt =) Riktigt skönt, man ska vara glad för det! Hur har du mått?

http://www.narvi2blir3.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards