Direktlänk till inlägg 13 april 2010

längesen nu

Av smoothie - 13 april 2010 17:21

Nu har man inte skrivit på länge men har verkligen inte haft ork till det.

Vi har kollat på en trea som vi verkligen ville ha.. Riktigt fräsch och inte alls mkt jobb på den så vi la ett bud.. Och så la vi ut våran lgh på annons och vi har en som verkligen vill ha den här lgh och hon är villig att betala 60 000 för den här, och det är bra för ja betalde bara 30 000 när ja köpte den. Men nu ett par lagt över vårat bud och vi har inte råd att gå upp högre än det budet vi la, så det är lite surt. så vi funderar på att köpa en annan två som är lite större än den tills det dyker upp en trea och då kan våran kompis köpa den tvåan isånafall för det är hon som egentligen vill ha den men hon får inge lån just nu. Vi känner att vi egentligen måste sälja den här tänk om man väntar och säljer den senare då kommer man inte få det priset vi får nu , tanke på att dom andra tvårona  här har gått för 30-35 000 det negativa med det är ju att vi får flytta två gånger men vi inte hur vi ska göra.. Vi vill verkligen ha den där trean men har man inte råd med mer lån då får man hoppas att det dyker upp snart en ny trea för det är inte ofta det dyker upp 3or...



I fredas så var vi och såg den lille :) så mysigt.... Den stod på huvudet och mot ljumsken ville inte riktigt vara med på bild, så blev jag framflyttad till den 10 september istället för den 2 sep så man var ju inte i den veckan man trodde att man var i men men det gör inge den kan ju ploppa ut när den känner för det..  Barnmorskan hon kunde inte riktigt först kolla på hur hjärtat såg ut så var påväg att på en ny tid, men så testade hon en annan som man drar över magen och då lyckades hon kolla så att allt såg bra ut. SKönt det iaf inte för att ja skulle ha nått emot att få se den lille en gång till :)

Så nu har man kontaktat min barnmorska och den 19 maj skulle ja få träffa en ny barnmorska för min slutar den första maj.
Men lika bra det min var ju lite snurrig, behövde inte äta järntabletter sa hon men ska få göra ett nytt test nästa gång.


Solen skiner och det har nästan varit 20 grader varmt i solen värsta sommarvärmen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Smootihes


Ovido - Quiz & Flashcards