Alla inlägg den 26 april 2010

Av smoothie - 26 april 2010 11:42

Det har varit en ganska lugn helg förutom på lördagen.


Då åkte vi till sthlm över dan för jag och min syster hade fått chockladmassage i present , helkropps :) men jag fick en ansikstbehandling för på vissa ställen rekomenderar dom inte helkroppsmassage när man är gravid, men eferåt så fick ja veta att det var dom 3 första månaderna som dom inte rekomenderar det iaf man skulle få missfall och dom vill ju inte att man ska tänka tänk om ja inte gick på det så kanske man inte skulle fått missfall. Men ja tog inte risken fick lång behandling i ansiktet istället och det var riktigt skönt :) Även om man hade velat haft en helkroppsmassage men får ta det en annan gång.
Min syster hade hela sin familj med sig så vi var ju några st som åkte fick åka två bilar. Sen efteråt åkte vi och hälsade på mamma och så träffade ja världens bästa M hon är en av mina bästa kompisar :) fick min födelsedagspresent av henne 4 st kosta boda snaps glas jätte fina :)
Sen åkte vi vidare till en av min syster som bor i sthlm och hälsade på henne mysde med katten Sten han har hängt med länge 20 år är han och fortfarande lika mysig och gosig :)

Kom hem 22.30 så det var en lång dag kändes både i rygg och huvudet, vi la oss i soffan en stund o bara tog det lungt.


Söndag blev det bara ta det lugnt hela dan det behövdes när man hade åkt till sthlm över dan..


Nu är det en ny vecka och hela veckan jobb bara ledig torsdag inte den roligaste veckan på schemat men man måste ju jobba lite grann

Ovido - Quiz & Flashcards