Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

skönt att äntligen få gå och sova

Av smoothie - 21 maj 2013 00:25

OIkväll blev läggningen lång och konstigt vi tar ett varsitt barn S brukar läsa för skrutt så får dom lite egentid tillsammans och ja läser och sjunger för mini sen när hon har somnat så kommer jag in till dom och lyssnar färdigt, sen tar ja över med skrutt och sjunger för henne och sitter brevid sängen för annars springer hon upp. Då kan hon pilla mig i håret tills hon somnar. Men idag så råkade hon väcka mini som hade precis somnat sen blev hon vaken så det var bara att försöka få henne att somna nej då skriker skrutt hur mkt som helst och ville komma till mig hon är så jätte mammig så det är bara ja som funkar i dom lägena så det var svårt att få mini att somna igen.
Så jag fick sjunga och vagga båda två tillslut somnade dom kl 21.45 ungefär Och då började man vid 19.30 med alla kvällsbestyr och så.
Men nu sover dom och ja hoppas dom sover hela natten utan att dom vaknar några ggr plus att dom inte vaknar halv fem och somnar om vid 5.45 då är man bra seg när kl ringer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards