Alla inlägg under oktober 2013

Av smoothie - 11 oktober 2013 11:24

Är verkligen inte sugen på att jobba kväll. Jobb hela helgen är så trött idag. Snart lämna mina älsklingar sen är dags att åka till jobbet gäsp

Av smoothie - 9 oktober 2013 22:22

1pkt fisk typ torsk (det var ca 640g)
8-9 morötter
citronsås

Lägg fisken i en form krydda med citronpeppar, örtsalt, lite timjan och lite citronsaft. Medans fisken står i ugnen skala och skiva morötterna i mindre bitar koka tills dom är mjukna, mosa med lite smör och en skvätt mjölk och gör mos.

Citronsås
1 msk smör smält smöret
1ca msk mjöl
1-2 dl mjölk
Citronsaft

Smält smöret blanda ner mjölet och pressad citronsaft häll på mjölk låt små sjuda tills den blir lite tjock. Häll över såsen över fisken lägg runt morotsmoset riv lite ost över sätt in i ugnen tills det har fått färg servera med pizzasallad och vanlig sallad

:-)

Av smoothie - 6 oktober 2013 22:22

Av smoothie - 6 oktober 2013 20:01

Fick göra ordning massagerummet idag :-) var lite ringrostig men hoppas dom blev nöjda iaf :-)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av smoothie - 4 oktober 2013 09:52

Ska jag satsa eller inte det är frågan. Ska man anmäla sig så man kan plugga till certifierad massör. Det är något jag skulle vilja men nu är det pengarna som jag inte har och kommer jag få ihop folk som vill bli masserad. Måste fundera hur jag ska göra kommer jag fixa det.

Ovido - Quiz & Flashcards