Alla inlägg under september 2013

Av smoothie - 9 september 2013 21:27

Idag har ja jobbat det är verkligen inte mänskligt att gå upp 05.30 fick klä på barnen medans dom sov :-( känns så jobbigt att dra upp dom den tiden :-(

Det är så härligt att hämta dom för dom blir på glada när man kommer. Efter dagis så stannade vi ute och lekte och myste en stund :-)

När barnen hade lagt sig så bakade jag små smulpajer med nektarin och choklad i :-) för det är kalas på lördag :-) skrutt hon längtar så :-) får se vilka som kommer.

Nu ligger man i sängen och ska inte kämpa emot min huvudvärk eller min migrän på min huvudvärk :-( och försöka sova kl ringer 5.30i morron med

Av smoothie - 6 september 2013 08:58

I helgen blir det baka en hel del till kalaset nästa lördag :-) och handla lite
pynt och sånt .
Tänk att min skrutt blir 3år snart du förgyller våra liv :-) älskade finaste skrutt :-)

Av smoothie - 4 september 2013 08:24

Det gör så ont i <3 när skrutt inte har så många kompisar att leka med :-( och att hon inte får vara med och leka med barnen på gården.
Det är inte kul att höra sitt barn ledsen
och säga att hon inte får vara med att leka .
Man vet ju hur det är att bli mobbad så hoppas verkligen inte att hon blir det då blir inte ja glad.
Älskar dig min skatt

Av smoothie - 3 september 2013 09:44

För en gång skull bråkar inte barnen med varandra eller hänger på mig passar jag på att städa :-) så man får ordning på torpet tanke på att ja är själv i kväll med barnen då S är i sthlm i kväll och jobbar kommer hem i morron.
Så slipper ja ha så mkt sen och så kan ja ägna tid till mina <3
Har börjat jobba nu börjar med en kort
vecka det är skönt så det blir en mjukstart :-)

Ovido - Quiz & Flashcards