Alla inlägg under september 2013

Av smoothie - 23 september 2013 11:49

Nu ligger vi och vilar och kollar på blixten funderar på lite saker vi ska ju sätta upp tapet bakom teven men funderar på om man ska ha bakom soffan oxå då blir dom mitt emot varandra. Ja man får se

Av smoothie - 23 september 2013 09:32

Mys i soffan med min lilla sjukling det blir bara att kurera oss Mini är på dagis känns lite konstigt att bara ha skrutt hemma vi ska snart åka köpa en ny febertermometer till barnen och massor med glass. När man är sjuk får man äta glass:) hoppas skrutt blir frisk snart så det inte är då långvarigt som min förkylning är.

Av smoothie - 22 september 2013 21:46

Det är sjukstuga här hemma jag blev dålig i onsdags frös på jobbet då mina snälla arbetskompisar gav mig en filt onsdag kväll hade jag feber och ont i halsen sen har man
legat i feber som har gått upp och ner.
Nu ligger mammas <3 i feber och inte mår bra alls då jobbigt när sina små älsklingar blir sjuka i morron blir man hemma och vabbar ska bara mysa så vi blir friska båda två.

Av smoothie - 14 september 2013 22:51

I em så hade vi kalas för skrutt vi bjöd på korv med bröd snittar sallad lite smått och gott :-) självklart fika och tårta . Jag vill att det ska finnas något för alla :-)
Skrutt hon fick så mkt fina saker tror att hon var nöjd med allt det verkade så :-)
Vi hade fiskdamm till alla barnen . Nu sover hon så sött brevid mig :-) älskade finaste skrutt :-)

På tisdag så blir det kalas igen men med lite kompisar och hon har bestämt mat så det blir hemmagjord pizza och tårta såklart :-)

Nej nu ska man sova vankas jobb i morron 7-16.

Av smoothie - 14 september 2013 07:59

Det har inte blivit mkt sömn i natt då mini har verkligen hållt på hela natten plus att dom har varit vakna sen6.30 Idag är det kalas oxå hur ska man orka :-( vill bara sova mina små älsklingarna är jätte trötta och kinkiga :-( det kommer bli en lång dag

Av smoothie - 14 september 2013 00:27

Man har märkt att det har varit fredag den 13 haft otur hela dan min tidsplan spräckte ganska tidigt . Maten blev sen S kom hem sent . Handlingen blev
sen barnen krånglade , tårtan fick ja börja med jätte sent så jag blir stressad att kl är så mkt så det blev inte som ja hade tänkt mig :-( får se hur jag ska rädda det i morron :-( . Tappat tallrikar i golvet så dom gått sönder . Listan kan göras lång . Men nu ligger man i sängen ska försöka sova

Av smoothie - 12 september 2013 09:24

Idag ska vi åka ner till familjecentralen :-) leka och busa en stund :-) träffa Ann och lilla Hugo där nere :-)

Sen blir det hem och baka färdigt till lördan och städa undervåningen, tvätta ja man har fullt upp :-) skrutt hon längtar så snart är hon 3 år helt galet vad tiden har gått fort :-)

Av smoothie - 11 september 2013 22:36

Satt och räkna härom dan att jag har sammanlagt gått ner ca 40kg men då är två graviditeter inräknade i viktuppgången och viktminskningen :-) det är en hel människa som ja gått ner .:-) visst jag har en del kvar men det är på g ;-) ska bara komma igång med träningen igen lite bättre :-)

Ovido - Quiz & Flashcards