Alla inlägg den 12 mars 2010

Av smoothie - 12 mars 2010 20:46

Nu har vi varit och ätit midda hos min syster fläskfile och potatisgratäng gott gott och så sallad till, min mamma är här och hälsar på eller hon bor hos min syster,


Nu blir det att lägga sig  i soffan och slappa lite grann innan sängen, i morron blir det att göra smörgåstårta och tårta och sånt   






Av smoothie - 12 mars 2010 12:19

Det är så underbart väder balkongen är öppen katterna njuter i solen :)


9/4 ska vi på rul :) ska bli så nice att se våran lilla bebis igen :) längtar så vill nu :)


Ska baka lite kladdkakemuffins inför helgen, blir smörgåstårta, tårta, och massa annat gott massa mys ska bli nice det :)

Blir en bra helg det här :)



En annan sak som känns lite jobbigt är ju att det är ju kaos på det gamla stället som jag jobbade på förut, som jag börjar igen på tisda. Alla är sjuka och mår dåligt och det är typ krig mellan personalen pga en person som är där jag hoppas att chefen gör nått åt det där för så ska det inte vara, en hel personalgrupp ska inte behöva må dåligt, så just nu känns det inte så skoj att komma tillbaka i allt kaos , chefen är oxå sjuk... jobbigt det där, ja tar en dag i taget det är ju så mkt tyngre på det jobbet så man får se hur mkt ja fixar och jobba det kanske blir värre med mina smärtor , men vi får se en dag i taget bara.



Nej nu ska ja baka lite grann och fixa lite här hemma njuta av solen och att det är helg nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards