Alla inlägg under juni 2010

Av smoothie - 1 juni 2010 21:58

Vill bort långt bort orkar inte mer, när man tror att allt e bra så blir det bara pannkaka av det hela....


Jag orkar verkligen inte med det här tårarna rinner ner för mina kinder, kroppen orkar inte,..
Har inte så många ja kan prata med det känns tungt, och vem vill höra någons problem hela tiden och allt som är negativt. Man har ju sitt eget liv och sina problem så jag förstår att man inte orkar med någon som har väldigt mkt negativa saker i sitt liv..


Snart är ja ledig det ska bli skönt kanske åker iväg nånstans för att komma bort och koppla av tänka på mig och bebis.
Livet i magen det är det som är det mest positiva längtar så efter dig att få ha dig i min famn, älska dig i all evighet, Du är det bästa som har hänt och kommer att hända. Du är så efterlängtad...


11 pass kvar från jobbet sen ledig skönt hoppas på sol då :)


Av smoothie - 1 juni 2010 10:15

Tyvärr så är ju inte livet underbart just nu :( men det är härligt att höra fåglarna kvittra utanför..


Allt har varit så bra, det känts så bra man har varit så glad och nästintill lite nykär, men den känslan fick man inte behålla så länge.


Hänt lite saker och mår verkligen inge bra sitter och gråter grät halva natten igår. idag är man trött och svullen i ögonen.


livet går vidare det är bara att bita ihop.


11 pass kvar på jobbet sen har ja semester sen direkt har ja fått havandeskapspenning så kommer vara låååångledig ända fram till nästa år .


Nu ska ja sätta mig på balkongen och njuta av solen innan ja ska åka och jobba

Ovido - Quiz & Flashcards