Alla inlägg den 17 juni 2010

Av smoothie - 17 juni 2010 13:10

Nu idag börjar min ledighet :) ska bli så skönt har ju först 3 veckor sem sen direkt efter det går det över till havandeskapspenning sen är man ledig fram till nästa år :) ruskigt länge, man har inte smält det än att man kommer vara hemma så pass länge.. Men man får verkligen ta dagen som den kommer :)


I tisdags var ja hos bm först fick ja stack dom mig i fingert sen fick ja dricka sockerlösning och det var verkligen det äckligaste jag någonsin har druckit men hade med mig lite citron som  ja tog efteråt för att få borta det riktigt söta och sliskiga smaken, vänta två timmar för att bli stucken i fingret igen, men allt såg bra ut som tur var..


Hos bm så mätte vi magen och tog blodtryck låg på 110/70 och det är jätte bra men hon kollade inte järnvärdet men det såg ju bra ut förra gången,

Sen lyssna på lillens hjärta, :) men först hittade vi inte hjärtatljudet men tillslut så hörde man väldigt svagt hon trodde att den lille låg mot min rygg med sin rygg så att det var därför man hörde lite svagt men hon sa att det lät bra, men fick dock inte veta hur mkt lillens puls låg på , men allt såg bra ut, min kurva såg oxå bra ut :)
Ska till bm den 6/ 7 igen då kanske S kan följa med så han får höra lillens hjärtljud han med..


Vi åker till kreta på söndag så nu är det mkt tvätt och städa och sånt och börja packa så man blir klar innan söndag,.


Ska bli skönt att komma iväg

Ovido - Quiz & Flashcards