Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Varför kan inte killar tvätta för?

Av smoothie - 10 juni 2010 08:32

Varför ska det vara att tjejerna tvättar kläder... Förstår inte det jag använder ju inte S kläder så det är ju han själv som smutsar ner dom, man hinner ju inte tvätta hela tiden man har ju ett jobb att sköta, och sätter man igång en tvätt innan man åker så kan inte S hänga upp det när han kommer hem och då måste man ju tvätta om istället,. jag har frågat så många gånger om han inte kan hjälpa mig men nej det går inte, har till och med laddat maskinen åt honom så det är bara att sätta igång när han kommer hem från jobbet, jag jobbar ju dag/kväll  och helger ibland hinner man inte innan jobbet för man har en hel del annat göra.. 
Men så blir han irriterad för att han inte hittar rena kläder så får ja ta en massa skit och bli väckt tidigt på morronen så man inte kan somna om, jag sover redan dåligt ja behöver dom timmarna ja kan få, så nu har sån huvudvärk för att han väckte mig och börja låta en jädrans massa drog ut alla lådor och allt sånt.  Blir galen för ja kan ju inte ta tabletter för min huvudvärk så nu kommer ja gå hela dan istället, måste ju till jobbet på min enda lediga dag denna vecka för p-mötet blev flyttad tills dag så ska man sitta där och försöka vara fokuserad på vad som sägs .


Det var ju bara att pallra sig upp och sätta gång en tvätt

 
 
Ingen bild

Elin

10 juni 2010 15:46

Jag är ledsen men jag känner verkligen inte igen det.Klart han ska hjälpa till!Han kör ju bara ett spel nu att han inte kan.Min kille kommer ibland hem tio på kvällarna och sätter då igåång med att hänga/vika tvätt utan ett enda gnäll.

Din man utnyttjar dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards