Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

sjukskriven

Av smoothie - 27 januari 2010 10:10

Nu har man varit hos läkaren blivit undersökt, tyvärr var det en läkare som jag verkligen inte tycker om har haft henne förut och hon fick mig att börja gråta förut, så ska j u inte läkare vara att man börjar gråta. Tycker inte om henne iaf.

Jag har haft såna magsmärtor i två veckor gråter varje kväll för det gör så ont och magkatarr tabletterna har inte funkat så jag slutade med dom.
Läkaren frågade inte om ja hade sura uppstötningar eller nått sånt hon antog att det var det jag hade, men jag tror inte riktigt på det dom på jobbet tror att det kan vara gallsten för dom hade ungefär samma smärtor när dom var gravida, sa att hon får ta sånt test för gallsten och så... så får höra vad dom säger när proverna kommer.

Blev iaf sjukskriven och nu var ja ju tvungen att berätta för chefen att jag är gravid för det står ju på pappret . Så fick nån lösning föra sura uppstötningar som man skulle testa funkar inte det då kommer ja gå till en annan läkare för så ont som jag har haft nu i ett tag ska man inte ha det är inte normalt o min sambo kan ju intyga hur jag mår. Har knappt kunnat röra mig från ena stället till det andra för det har gjort så ont. Men vi får se iaf hur det blir nu blir det mkit vila och så det kanske det kroppen behöver just nu speciellt nu när man ska börja på ett annat ställe,

Det enda positiva var att hon gjorde gynundersökning och kollade så det inte är nån blödning eller på väg att bli blödning, hon kände oxå livmodern om det hade vuxit som det ska och det hade det :) allt sånt såg bra ut så det var ju skönt att höra, och att det fanns ju nått där :)


Nej nu ska ja vila en stund

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards