Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

blir så trött

Av smoothie - 22 januari 2010 10:05

Idag skulle jag till läkaren i denna värdelösa stad, vi kommer dit strax efter halv nio hade tid halv, 10 min till innan man blir incheckad. Hon  i reciptionen säger att vi ska gå till väntsal c vi knatar dit upp och sätter oss, så kommer det några som skulle dit kl 9 så dom fick gå in före oss, kl bli 9.20 och vi har fortfarande inte fått kommit in hallå man ska inte behöva sitta och vänta i nästan en timme. Så vi gick ner och kollade vad det var som hade hänt då säger dom att ja kommer få en ny tid för det hade blivit nått fel, och så säger hon att hon har kollat efter oss men i vilken väntsal var hon i och kollade inte där vi satt, så sa hon oxå att läkaren hade varit ute och frågat efter mig flera gånger, eller hur att han gjorde tror dom att vi sitter i väntrummet för skoj skull och att vi tycker om att missa några timmar av jobbet, värdelösa männsikor som inte kan sitt jobb. Så tyckte hon att det var ju bådas fel att blev så här, hallår hur kan det vara vårat fel oxåvi kom ju dit och hon tar sån lång tid på sig..Nej det kan dom glömma

120 kr fattigare och ingen träff av läkaren dom kan glömma att ja tänker ta en ny tid jag ska ha tillbaka mina pengar sen får man söka sig till privatläkare i stället,


Blir så trött och arg

 
 
Jenna

Jenna

22 januari 2010 23:05

Okej okej :) Hej hej. Vad trevligt med en till gravid. Jättekul att följas åt !

http://www.gumsalumsa.blogg.se

 
Anna

Anna

23 januari 2010 11:57

Nä altså jag fick ju ändra så att dagarna stämde - tyckte det va det viktigaste. Men fyllde jag i sista mensen så fick jag 12aug o inte 11 som både FL o BM säger, så jag skrev in 11aug som BF o så stämmerju antalet dagar, men då står det att jag gått en dag mer än jag har :P
Men det räknas ju lite olika här o var så.

Mår du bättre idag? =)

http://uffelina.blogg.se

 
Anna

Anna

23 januari 2010 13:29

Jo precis, men än sålänge är det den 11 som är sagt, får se vad det blir efter RUL. =)

Usch då.. Grav illamående, eller magsjukeillamående?

http://uffelina.blogg.se

 
Jenna

Jenna

23 januari 2010 14:46

Ja du, det va jättemysigt !
Hoppas bulan visar sig imorn också, haha.

http://www.gumsalumsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards