Alla inlägg den 21 februari 2015

Av smoothie - 21 februari 2015 18:37

Denna vecka har varit väldigt jobbigt då båda barnen har varit sjuka :( minsta har haft runt 40 graders feber hela veckan :( och varit så medtagen.  I torsdags så åkte ja in till barnakuten men dom sa att hon har åkt på influensan min lilla skrutt :( ..
I natt har stora hostat så hon nästan kräktes :( och hon har vaknade jätte tidigt och började hosta igen .
Denna dag har varit så extremt jobbig bråk från första stund . Det har varit väldigt känslosamt jobbigt orken finns knappt. Vet inte hur ja ska kunna fixa att träffa deras pappa när man lämnar och sånt .
Jag skrev till honom att han inte behövde komma hit men det gjorde han ändå .. Han skulle lämna lite saker han skulle inte ha kommit för det är så jobbigt att se honom . Jag älskar ju fortfarande honom känslorna är så starka . Skrevi igår att jag saknade honom för det är tomt , då fick man till svar " ja ibland vore det lättare att vara två" .

Jag älskar min barn över allt annat och jag skulle gå genom eld för dom jag skulle gå genom vatten, jag skulle plocka ner stjärnorna från himlen och ge till dom för dom är det finaste som finns.  Det skulle vara så mycket lättare att gå vidare om man inte hade barn självklart kommer man hålla god min när man lämnar och sånt för barnens skull. Men helt ärligt vet ja inte hur ja ska klara av att träffa deras pappa , och ha honom i mitt liv men ändå inte .


Denna dag är ingen bra dag




Ovido - Quiz & Flashcards