Alla inlägg den 17 december 2013

Av smoothie - 17 december 2013 23:01

Skönt att börja veckan lite mjukstart när man har legat sjuk i flera veckor både jag och mini.
Så idag har vi handlat julmat för vi ska fira julafton nu på lördag för på söndag åker barnen och stoffe till Halmstad och ska fira jul hos farmor och farfar själv ska jag jobba hela julen tyvärr:-( kommer bli ensamt här hemma.
Så barnen fick välja julklapp till stoffe och det blev en tomte och en tröja :-)

Ikväll när vi gjorde ordning för kvällen så sa skrutt att hon ville sova utan blöja :-) jag uppmuntrade självklart till det och så sa hon oxå att hon ska sova utan napp och den här verkligen varit den käraste saken som hon har haft. Hon var så stolt över sina
beslut :-) men ställde mig in på att det kommer ta lång tid för henne att somna men det gjorde det inte får se hur det går :-) är så stolt över henne mammas duktiga tjej :-)
Mini som är 1,5år går på både på pottan och toaletten vill inte ha blöjan på sig dom är så duktiga man är så stolt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Smootihes


Ovido - Quiz & Flashcards