Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Sjukstuga

Av smoothie - 30 april 2011 21:47

Det har varit sjukstuga här sen påskafton fortfarande sjukstuga tyvörr :(


Påskhelgen lite kort om den


Långfredan var vi hos min syster och grillade det var ju 20 grader varmt varför ska man då äta påskmat. Sen fick barnen påskägg vi hade lagt i frukt och naturgodis för dom brukar få så mkt godis så tyckte det var ett bättre alternativ men inte så populärt hos min systers barn dom vågade inte smaka och sa att dom inte tycker om, men men så e det man behöver inte äta allt.

Sen gick vi hem och mysde alla tre :) för ja skulle upp och jobba på påskafton då jag itne har jobbat sen mitten av juni 2010 man var inte jätte taggad men inställd på att jobba...


Påskafton vaknar stoffe att han mår illa och har feber sen fick han springa på toa hela tiden så han åkte på magsjuka så ja var tvungen att ringa till jobbet och säga att ja inte kunde jobba hade ingen som kunde ta lilltjejen för han kunde inte ta henne han fick inte heller när han mådde så dåligt, så vi gick ut och höll oss borta.


påskdan mådde stoffe bättre så han fick ta lilltjejen så åkte ja och jobba en stund kommer hem och hon är kokhet tog tempen 39,6 lillskruttis så hon fick alvedon så hon kunde vila, hon var ganska pigg för att ha så hög feber, sen gick febern upp och ner och hon var jätte lös i magen, vakna massor med gånger så man fick inte mkt sömn på nätterna :( mammas  lilla älskling :(


Annandan så hade hon fortfarande feber men var på rätt håll som tur var så det blev bara att vara hemma och mysa 


Tisdag feberfri liten tjej men dock så var hon jätte snuvig och hostig väldigt rosslig i halsen inte mkt aptit tyvärr eller jo att äta på tuttarna går jätte bra så hon får äta så mkt som hon bara vill,
Nu är det freda fortfarande hostig och snuvig och det e bara mammas mat som gäller plus välling och lite vatten, tycker så synd om lillskruttis önskar hon slapp vara sjuk vill ha min lilla piggelin


ska ringa och boka tid på månda om hon inte har blivit bättre

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards