Direktlänk till inlägg 5 december 2010

2 advent

Av smoothie - 5 december 2010 13:11

Andra advent och det snöar för fullt utanför :) mysigt så sen ska hela familjen sätta oss i soffan tända ljus äta lite pepparkakor dricka glögg och bara mysa :)


Men nu sover lilltjejen och det är skönt för henne för vi har inte haft en rolig natt hon är så täppt så hon har svårt andas  i mellanrum så hon har fått legat på mitt bröst hela natten så man e ganska trött själv ska vila en liten stund ja med,  Det är inte lätt att vara liten ibland hon har ingen feber iaf det e skönt det man önskar att man kunde vara sjuk i stället för henne..

Det blir mkt vila för oss alla i dag :)



Igår var vi till marieberg för att handla klart alla julklappar , så nu är det färdigt eller har ju sambon kvar bara men där vet man iaf vad han vill ha .. Vi var på ikea oxå för vi skulle köpa en hylla och så skulle vi äta julbord hade vi tänkt men vi kom dit strax efter 17 och dom serverde bara till kl 17 så det blev inge vi köpt oss en varsin köttbullstallrik istället vi behövde ha nått att äta .

Precis innan dom stängde så gick ja in i ammingsrummet och skulle ge henne lite mat innan vi skull in en snabbis på willys innan det var dags att åka, så tappade ja min plånbok vi upptäckte det påvägen hem att den var borta, ja hade haft den i tröjfickan la bara ner den för ja inte skulle tappa den men det gjorde ja ändå. Man har ju allt i plånboken körkort alla kort som man har man kändes ångesten bara kom måste ringa spärra allt fixa nytt körkort och allt sånt. Men vi åkte tillbaka för att kolla om den kanske låg på marken till willys eller så, så träffade vi en som jobbade på ikea som sa att väktaren som ska komma och larma skulle komma tillbaka snart så vi väntade på hon skulle komma så i två timmar satt vi ungefär och väntade men sen kom hon och hon gick och kollade om den låg i amningsrummet, tanke på att det var det enda stället vi kunde komma på att den låg  och det gjorde den med allt i alla pengar och kort snacka om man blev glad över att få tillbaka den :)

Så nu blir det att sätta dit en bjällra eller nått så man hör när man skulle tappa den :)


 
 
Kim

Kim

6 december 2010 20:11

Snacka om tur! Kokostopparna vart jätte bra, så himla goda! :) Har handlat några, ska invänta nästa lön så jag kan handla de sista.

http://kimlundin.blogg.aw

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards