Direktlänk till inlägg 6 september 2010

4 dagar :)

Av smoothie - 6 september 2010 13:41

4 dagar kvar till bf :) helt otroligt även om det kan bli att man går över tiden och det kommer det säkert göra för känner inge speciellt att det är på g än.
Pytte lite tryck neråt när man har varit ute o gått men annars inge, men den kommer när den kommer :) Vi är redo iaf och vi längtar så förväntansfull hur kommer du se ut vem kommer du vara mest lik och allt sånt.
Att få hålla dig första gången skåda vårat lilla mirakel njuta av dig för fulla muggar :)

Visst är det mysigt att ha dig i magen oxå men nu är du snart här i verkligheten med oss :)

Så kom till oss lilla vän :)


_______________________________________________________________


Helgen har känt som den har varit jätte lång


Fredas gjorde vi iof inge speciellt var ute på en promenad på kvällen, sen blev det kyckling wraps och äppelpaj till efterrätt sen bara mysa i soffan o kolla på film :)


lördag:

Var det så härligt väder så vi gick på en promenad i det fina vädret sen satt vi ute i solen S han gick genom 3 påsar från förrådet, så sålde vi en av våra dvd spelare vi använde aldrig den varför ska den bara stå och samla damm, Sen tog vi en fika innan det var dags att åka till min syster för vi skulle sitta barnvakt åt deras barn, för dom skulle på 30 årsfest. Men det gick bra denna gång bråkade dom inte en enda gång, brukar alltid bli annars att dom bråkar med varandra eller sätter sig på tvären för oss, men dom vet att dom får inte hålla på hur som helst när vi sitter barnvakt, dom gick och la sig när vi sa till dom, så det var en lugn kväll, men sen fick man ju sitta och vänta att min syster o hennes sambo skulle komma hem, dom kom hem vid 02.30 så man var väldigt trött när dom kom, men det är ju inte ofta dom är ute utan barn.


Sönda:

Då var man helt slut för man e inte van att vara vaken så länge, så det blev lite städning, Sen ringde världens bästa marre :) henne hade ja inte pratat med på hur länge som helst, det var mkt trevlig överraskning :)
Sen kom några kompisar med deras lilla vilding till son ;) över på fika, Sen tog ja och S en 30 min promenad sen bara slappa resten av kvällen


En lång men bra helg har det varit :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards