Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

sol ute sol i sinnet :)

Av smoothie - 15 juli 2010 13:48

Igår var jag ute och gick för man ville ju inte sitta inne när det var perfekt väder inte för varmt man kunde vara ute utan att svetten rann på en :) så skönt.. Gick för mitt gamla jobb men dom som ja ville träffa hade inte börjat än, så det blev en tripp ner till stan köpte mig lite dricka algrens husvagnar :) riktigt goda var dom oxå, satte mig vid vattnet och bara tog det lungt satt 1½ timme och dingla med benen mot vattnet, men sen så började ja få lite ont i ryggen och så.
Så jag på strandpromenaden i lungt tempo behövde inte stressa direkt sen satte ja mig på en bänk då var det ungefär en timme kvar till S skulle komma så ja satt i solen och väntade på honom för då kunde ja åka hem med honom :)

Men han svarade inte när ja ringde så ja höll på att missa honom hade ringt 4 ggr för att kolla vart han var, men tillslut så svarade han :) så han kom och satt med mig en stund vid vattnet och mös lite grann :) mkt trevligt.

Då hade ja varit ute sen strax innan 1 vi kom väl hem vid halv sex så det blev mkt luft och färg hade jag oxå fått :)

Var ganska trött när man kom hem kunde ha lagt mig nästan på en gång men man vill ju inte gå lägga sig så tidigt ...


Kollade iaf på livet på bb väldigt intressant vill ja lova, men ena pappan ojoj vilken pappa som sitter och skrattar åt hans fru för det blir lite läten när hon ligger och har ont och så, sen att han försökte låsa inne henne på toaletten, men hallå hon har värkar och ska snar föda vad tror du.. Nej han var verkligen så irreterande han skulle ha åkt ut med huvudet före om han var med mig så gör man inte,... Nej usch...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards