Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

ojoj så trött

Av smoothie - 22 juli 2010 13:29

Har sovit dåligt i natt fast ja gick och la mig kl 20. låg vred o vände på mig i en timme, satte på tven och kollade på livet på bb intressant att kolla på sånt när man snart är nära :)


Försökte sova igen efter det var ju så trött och hade huvudvärk, somnade tillslut nån gång efter 2 :( vaknade 4:55 av att ena katten nös plus att ja var kissnödig, tänkte för mig själv har ja äntligen sovit så ja inte hört S när han gick upp för att åka o jobba men det hade ja ju inte, försökte somna om gick inge vidare låg och vred och vände på mig i hela sängen vill ja lova till S gick upp strax innan 7 han sov i soffan för det var så varmt i sovrummet, gick upp tog mig en macka sen gick ja o la mig igen fast denna gången gick ja o la mig i soffan tänkte att ja kanske behövde byta rum, halvslumrar till sen börjar hans dator låta som en ambulans och brandvarnare i ett, flög upp den stod ju precis brevid mig, jäklar vad rädd ja blev, sen kunde ja inte somna om så det var ju lika bra att gå upp, så man e helt slut i kroppen o huvudet o huvudvärken e ju inte borta.


Men jag har målat lite idag och det vet ja att S kommer inte gilla men ja hade mask och ställde upp fönstret, gör ja lite saker så kanske så man blir ännu tröttare så kanske man kan sova sen, eller när man ska sova i kväll iaf..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smoothie - 25 oktober 2015 14:46

Nu var det en lång tid jag var inne på bloggen livet kom emellan nu är det mkt fokus på massagen har bokat intensiv kurs så jag kan bli klar någon gång så den stora stenen lyfts från mina axlar..   I em kommer mina älskklingar hem igen det är tom...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:26

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 19 juli 2015 23:19

Nu var det längesen man skrev nått livet rullar på för fullt. Nu har man gått på semester :-) riktigt skönt men samtidigt lite stressande då jag har massor att göra. Har hur mycket tankar som snurrar runt :-( men men så är det.  Nej dags att sova m...

Av smoothie - 15 mars 2015 23:38


Efter jobbet åkte jag och träna körde 45 min på crosstrainer brände 840 kcl Sen körde jag armar så alla maskiner till armarna blev 10*3 plus mage :-) var ganska slut :-). Sen hem och äta sallad från Icas plocksallad och snabb dusch. Träffade mi...

Av smoothie - 14 mars 2015 15:30

Igår var ja och barnen nere på stan och handlade vi passade på köpa lite glass och sätta oss vid vattnet och hade det mysigt :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards